24 Ocak 2011 Pazartesi

Musafirimizin+benim başıma gelenler:)

Bunu yazdım ama yayınlasaam mıı yayınlamasamm mııı bilemedim sora amaan nolucak dedim:)

          Konu şu ki: biz öğrenci evinde yaşıyoruz fakat bazı sınırlarımız var.Kız eviyiz ve bazı şeylere dikkat etmek gerek tabi.Ama her şey istenilen şekilde gidemiyebiliyo ve bu ilgnç olay bu evde ilk defa yaşanmasına rağmen tabiki birtek benim başıma geliyo! :)
          Olay da şu:
          Final başlangıç zamanından beri bizim evde yaşayan arkadaşımız (ki ben bu eve yeni katıldım sayılır) ,görüştüğü bir arkadaşını bizim eve çağırır(bu sırada ben uyuyorum,ki genelde geceleri uyumam).Muhabbet sabahı bulur ve evimizin kuralları gereği,eve gelen misafir arkadaşın erkek olması dolayısıyla sabah uyumadan evden gitmesi gerekmektedir fakat olaylar farklı şekilde gelişir...Bundan sonrasını kendi deneyim ve gözlemlerinden aktarmak istiyorum :)
          Nerdeyse bütün gün uyuduktan sonra sabah 7civarında(erkek arkadaşımın araması sonrasında) uyandım.Ve sigara içmek dışarı çıkıp yiyecek almak için montumu çantamı vs almak üzere salona yöneldim.(Saatlerdir uyumanın yan etkileridir;haaliyle acıkmak sigara ihtiyacı vs).Bir hayli büyük olan salon kapısı kapalıydı ve ben buna rağmen çalma ihtiyacı hissetmedim;nedenlerini üst satırlarda belirtmiştm.Ama daha sora bu hareketimden şiddetle pişman oldum çünkü karanlıkta beliren koltuğun üstündeki çıplak silüet ne yapacağını şaşırarak DOLUU dedi ve ben PARDOOON diyerek ordan derhal kaçtım!Aman Allah'ım!!Başıma gelen en utanç verici olay olarak işaretliyorum bunu.
          Benim bilmediğim,işin içinde alkolünde bulunduğu:) meğer ben tosur tosur uyurken evde eğlence varmış.Arabaya atlanılıp aspavalara gidilmiş ve o esnada arabada içilmiş:) burda dikkati çekmem gereken nokta iste ev arkadaşımın içmememesi ve bizde kalan arkadaşımızı bir çok kere evin kuralları konusunda uyarması:),onun hesaba katmadığı nokta bu olsa gerek.Sonuç olarak ev arkadaşım erkek misafirimizi ben bu olayı yaşadıktan yaklaşık yarım saat sonra evden gönderdi.Bu olaylar da ben kişiyi yanlızca karanlıkta göremedim olarak biliniyo:) bi şekilde anlatmalıydım:):) blog başlığımı içimi dökmeler mi yazsaydım acaba :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder